Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Igår (Onsdag)

Av Hashim - 22 april 2010 23:02

Igår så hade jag en tråkig dag i skolan som vanligt, senare vid lunchtid så fick jag reda på att min lärare som håller estetisk med oss var sjuk så fick jag chansen att sluta tidigare. Det var så pass tidigt så jag fick idén att åka o hälsa på E i hennes skola. När jag anlände till hennes skola så hade hon bild lektion i 4 timmar. Det gjorde inget för att det viktigaste var att jag såg henne. Busiga vi gjorde något magiskt så att lektionen för oss höll i bara 2,5 timmar (undrar var det var ;););););)) när vi lämnade skolan så hände det något tragiskt , jag orkar inte med sånt faktiskt det är så jobbigt , under den tiden och efter det så hade jag en sån smärta i hjärtat att det kändes att jag skulle dö på plats men det hände aldrig (tur de).


E jag vill bara att du ska veta att du är allt för mig, jag vill inte att igår ska upprepas någonsin. Smärtan jag hade i hjärtat var obeskrivlig jag vill inte ha det igen. Jag hoppas att allt emellan oss är såhär perfekt i forsättningen med.


Jag älskar dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hashim - 22 april 2010 23:09

Idag började dagen med ett samtal, jag vaknade till kvickt för att jag hade bestämt att jag skulle jobba idag. När jag svarade så blev jag informerad om att jag kunde sova vidare och att jag skulle börja jobba klockan 14.   Klockan 12.30 vaknade ...

Av Hashim - 19 april 2010 17:46

Tack älskling , du finns verkligen där när jag behöver dig :)   Idag så följde E med mig till ungdomsmotagningen (fråga inte varför:P) det var jätte snällt utav henne , hon följde med för att jag bad henne om det.   Senare så satt vi i donken...

Av Hashim - 18 april 2010 23:28

Det är många tjejer som tjatar på hur killar är omogna men ni tjejer ska inte heller tro att ni är oskyldiga för vissa av er är precis som dem där killarna ni pratar om (omogna).   Jag kan bara inte förstå hur lyckligt lottad jag är. E du har för...

Av Hashim - 18 april 2010 23:12

En oförglömlig dag med E<3   Jag kunde inte sova så bra under natten för jag fick min host attack som jag har börjat få på nätterna på senaste tiden. En annan orsak till att jag inte kunde sova är att E dansade omkring i mina tankar, jag kan g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards