Alla inlägg den 22 april 2010

Av Hashim - 22 april 2010 23:09

Idag började dagen med ett samtal, jag vaknade till kvickt för att jag hade bestämt att jag skulle jobba idag. När jag svarade så blev jag informerad om att jag kunde sova vidare och att jag skulle börja jobba klockan 14.


Klockan 12.30 vaknade jag och drog på mig arbetskläder, E pelin min älskling frågade efter min adress det tyckte jag var skumt men sen sa hon att hon skulle skicka något till mig då började jag bli lite fundersam :$ Hon är så snäll, hon har köpt något till mig , väldigt gulligt faktiskt! :')


Nu var jag i jobbet , min brorsa lät mig åka hans gigantiska lastbil för första gången i hela mitt liv. Det var as kul, man var högre än alla andra , till och med högre än bussarna , man kände att man flög typ. I 3 timmar fick jag åka den lastbilen för vi skulle hämta lite material från Järna. Det var tröttsamt men väldigt roligt för min brorsa är ett bra sällskap :D


När vi åkte tillbaks så åkte vi till hans lager för att ställa in lastbilen och materialen sedan ta hans personbil. Vi åkte hem till honom, det första jag gjorde när jag passerade hans tröskel så sprang jag till soffan och sov som bara den, jag var helt utmattad. Min brorsa blev lite avundsjuk skulle jag tro så han la sig på soffan bredvid, från klockan halv 8(20) till klockan 11(23) så sov vi, shit va vi var trötta!


Nu sitter jag här hos honom och har lånat hans laptop för att blogga, snart ska jag åka hem, måste kila!


Vi hörs! :)


Jag älskar dig E<3

Av Hashim - 22 april 2010 23:02

Igår så hade jag en tråkig dag i skolan som vanligt, senare vid lunchtid så fick jag reda på att min lärare som håller estetisk med oss var sjuk så fick jag chansen att sluta tidigare. Det var så pass tidigt så jag fick idén att åka o hälsa på E i hennes skola. När jag anlände till hennes skola så hade hon bild lektion i 4 timmar. Det gjorde inget för att det viktigaste var att jag såg henne. Busiga vi gjorde något magiskt så att lektionen för oss höll i bara 2,5 timmar (undrar var det var ;););););)) när vi lämnade skolan så hände det något tragiskt , jag orkar inte med sånt faktiskt det är så jobbigt , under den tiden och efter det så hade jag en sån smärta i hjärtat att det kändes att jag skulle dö på plats men det hände aldrig (tur de).


E jag vill bara att du ska veta att du är allt för mig, jag vill inte att igår ska upprepas någonsin. Smärtan jag hade i hjärtat var obeskrivlig jag vill inte ha det igen. Jag hoppas att allt emellan oss är såhär perfekt i forsättningen med.


Jag älskar dig

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards